Pages

Friday 5 February 2010

Novel

Apa yang menyebabkan saya sibuk dan malas?? Projek menghabis stok novel yang ada..Ala, macamla ada expiry date novel tuh!!..Memangla takde, tapi sebab novel yang baru saya beli dah nak sampai ni..hehehe..tak sabar nak baca.:D

Saya ni sejak ada anak ni, memang agak malas nak membaca..Sibuk..Lagipun kalau nak membaca depan twin ni, memang susah..Walaupun dah bagi buku seorang satu, tapi diorang still nak jugak buku yang kita baca tuh..Ishkk..memang fening..Jadi, kalau nak membaca sangat tu, bagila diorang main apa-ape ke atau bukak katun yang best ke..Tapi kadang-kadang tak menjadi jugak..Terperapla novel tu. Tsk..tsk..T_T

Selalunye dulu, waktu zaman study kat S.Alam dan keje dulu, selalu beli used book je..Murah pun murah dan kualiti pun masih baek lagi..Kat mana ye saya beli ??..Ha..Ni my faveret used book shop..Takde lak gambar kedai tu, tapi yang penting owner India..Selalunye yang ada setiap kali saya datang mesti ada sekurang-kurangnye dua orang uncle nih..Not so friendly..Suam-suam kukula :(

Nama kedai pun dah lupo..Yang pasti kedai dia di tepi tangga dan depan pintu masuk dia pulak bertentangan dengan McDonald's kat CM tu..Faham tak??Takpela, buat -buat pahamla ye..Acik pun dah tak hingat sangat dah nih..Dekat empat tahun tak pergi dah..Lepas daku membawa diri ke Bee Pee..

Kalau kat Japan ni, saya beli buku kat internet je..Ada satu online shop tu yang ada link dengan Amazon..Infinity Books Japan..Memang jual online used book (english)..Harga yang di jual murah..affordable..Selalu yang paling mahal pun setakat ni adalah 500 yen je..murah kan..hehehe..tak cayala tuh..Kat Amazon pun ada gak, tapi rasanye lagi murah kat Infinity ni kot..Contohnye macam buku ni :- Can You Keep A Secret by Sophie Kinsella..Kalau kat Amazon ¥ 599 tapi kat Infinity 500 yen je..Walaupun beza cuma 99 yen, tapi saya tetap berkira jugak.:>))

Magazine pun diorang ada jugak jual, tapi takde yang menarik..Nextime, cuba jengah kat Amazon pulak..Saya ni kena membaca, kot tak tepu otak nih.(*-*)

2 comments:

lady zaini said...

best tak "can you keep a secret?"
aritu dah hampir terbeli, tapi teringat ada 2 lagi belum abis baca...tAmaK :P

Kamalia said...

uihh..best..sampai tergelak sorang2!!xpe,beli je..kot ada masa, barula baca..mcm saya ni..tgk mood nk baca tuh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...